Blogger Widgets

3 Ağustos 2012 Cuma

Teyze Olmak

ogucuk bugucuk  diye çıkarılan garip sesler artık sahibini buldu... o minik ellerine dokunurken, o arada irkilen vücudunu seyrederken  hissedilen inanılmaz duygu artık benim  ve gerçek. Ben artık ve ilk defa bir teyzeyim :) ... anne yarısı... dert ortağı... paşamla  bir davette dans edeceğim günleri iple çekiyorum.

o kadar savunmasız ve minik ki koklamalara kıyamıyorum...

kendimi bildim bile çocukları çok severim, iyi anlaşırım... hatta beni genelde yaşdaşları sanarlar... yeğenim içinde bir ton planım var... Allah nasip ederse yıllar bizi çok güzel günlere götürecek...

diğer taraftan bebek  denilen varlık ve doğum denilen olay o kadarda basit değilmiş... basit sıfatının yüklenmesi, sıradanlaşması  kadınların büyük bir çoğunluğunun başından geçmesinden ötürü sadece... yoksa inanılmaz bir olay... bir gün önce ablamın karnından elime gelen sabırsız tekmeleri bi gün sonra avuçlarımın içinde oldu... hatta o minik bezelye parmaklarını bile şevkatle ve kıyamaz bi halde yanaklarına deydirdim... bu bi mucize :)


katillerin, tecavüzcülerin, hırsızların velasılıkelam bütün kötü insanların bir zamanlar  böle savunmasız suçsuz bir varlık olmuş olmaları ne kadar garip...

ya teyzelik sendromu geçiriyorum... ablam ve yeğenim için günler hızlı geçsin ve bir an önce toparlansınlar istiyorum. onları bi yeri ağırırken görmek ve hissetmem beni çok kaygılandırıyor... doğalı böle seyredermiş... ben anlamam doğaldan, modaldan.... pöffff....

ya şimdi herşey iyi.... yiyo, içiyo, yatıyo... asıl görevlerim bir kaç aya netleşecek... beni zorlu ve fedakarlık yüklü günler bekliyor... "teyzesi bu gün gelsene, biz davete gideceğiz" diyen sesler kulağımda şimdiden... bizim kerata çok hareketli olursa vay halime... kondisyon ve diyetler bir an önce başlamalı.... yoksa nefes nefese ter içinde kalmalara alışmam gerekecek :)

kıyamam paşama... totoşum, minik böcüküm benim, teyze kurban bal yüzüne  :*


Hiç yorum yok: