Blogger Widgets

9 Ağustos 2012 Perşembe

TAŞLA DEĞİŞTİM

Ağlama kardeş kırdılar seni...
El çekene tanrım bağladı seni
Ömrünü veririm dediğin yiğit
El oldu da bir taşa bağladı seni

Geldi geçti benden aynı hikaye
Bağladığı taşı ben kırdım yeni
Unuttum artık gayri yiğidi
Üzülürüm kalbimi taşla değiştim

Yıllardır hayat yıkıyor beni
Allahın verdiği umut nimeti
Bitmedi bitmeyecek günler geçecek
Bu nimet beni sonunda mutlu edecek

Elimi  sanki ben uzatmıştım
Tutmuştu bırakmaz diye sanmıştım
Artık bu el kime uzanır
Bundan böyle toprağa beden yalnız uzanır

Ruhumun eşini ben ararıken
Millet köprüyü geçti bir konca ilen
Biten bitti, olan oldu
Ruhum da böyle goncayken soldu

Hayırlısıdır der ben hep dururum
Kalbi beni bilsin gerisi yalan
Şu başı bir omuza gayri koymadan
Ölmek yok sevmek var, haydi hayırlısı....

Lusililu




Hiç yorum yok: