Blogger Widgets

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Shakira ahhh senin kadar olamadık...

evet anılar.... ama keşke ahh anılar derken ki o geçmişe dalış, hep saf bi şekilde yerinde kalsa da  bazı gerçekler aniden o zamanları tahtından indirmese....


deluganlııı... hey gidi... gözde büyütülürrrr.. hey gidi heyyy....


heyyy ben, öncelikle anaçlık ve şefkat huyunu bi dolaba kaldır. umarım bi kaç başa gelen toslama bunu sana belletmiştir...


ama sen bölesin yaaa... döner dolaşır içinde cevher saklı ama hayatın darbesini yemiş toparlanırsa bulunmaz hint kumaşı olur, derin insan aynı benim gibi daha önce paylaşmadığım şeyleri paylaştım ve anladı yaaa diyeceğin birine bulaşır... onu iyileştirmek için elinden geleni yapar ama sonunda  sen hasta olursun ve onu başka hasta edeceği insanlara doğru uğurlarsın...


evet deluganlı bi safın daha duygularını buruşturmuşsun ve o kişinin bloğunu okudum ve benim başıma gelen sendromları, üzüntülerin aynısını yaşadığını gördüm....


yaşıyor da ne oluyor... sen utanmadan bana NABER diye msj atıyosun onu bırakıp da.... sanki bu sümüksü  msja cvp yazacam.... ama hala bi ümit var içimdeee, lan hala şevkat var lanet olsun ki...


oofff.... aynı düşünceler.... ümit bitsin bence...


ANAÇ ARKADAŞIM seni de döt yerine koyan bu şahsa karşı dik dur... yazdığın her bir cümlenin aynısını yaşadım... sevemiyorum ben de demiştir sana.... kendimi toparlamam bi kaç yılı alır da demiştir... sıkıntılarından da bahsetmiştir cin bakışlı yeşil gözleri ve sigara dumanı altında. hiperaktif tavırları, heyecanlı hareketleri.... ey gidi eyyy.... sen de yanındayım demişsindir.... uzaklaşmıştır... aramamıştır... görüşmek istememiştir... haklıdır belki de... ama haksız olduğu yer önüne geleni bu haliyle oynatmaması gerektiğidir ki balık burcuna bu hiç yapılmaz... sonra benim gibi hala toparlanamaz ve toparlanamayan insanları böle takip eder ve avutma istersin... inşallah tekrar mutlu olurusunuz demek isterim ama bu psikolojide bu adamdan bi nane olmaz... şimdilik ancak onu yalnızca Shakira paklar sanırım....

Hiç yorum yok: