Blogger Widgets

2 Ağustos 2012 Perşembe

Tatil hayali...

bugün hiç işe gelmek istemedim... o kadar zor uyandım ki... ne kadar daha böle sürecek bilmiyorum... iş ev iş ev iş evvv... çok şükür demek gerektiğini biliyorum ama içim öle sıkılıyoo ki....

ben tatile gitmeliyim... 22 tatil günü var elimde.. tabi bi seferde kullanmama izin vermezler... nereye gidecem... bayılırım ertelemelere. ama artık bu ertelemeler sonucu feci bunalmış durumdayım... şu an masaya koyup kafamı uyumak istiyorum...
şöyle sevdiğimle araba yolculuğu yapasım, yoldaki tezgahlardan meyve sebze alasım var.. petrolde durup algida dondurma yiyesim var... o araba kullanırken ona yemek yediresim var... bi sahilde mola verip denize giresim var.... püfff....

kumsallı bi şarkısı dinlemeli... hımmmm.... sözler mühim değil...


Hiç yorum yok: