Blogger Widgets

1 Ağustos 2012 Çarşamba

İKİ YIL SONRA GENE BU BLOGDA DA DA DA.....

 iki senede bir uğruyorum buralara.... geçmişte yazdığım üç beş yazıyı okuyorum... değiştirmek istediğim bir çok şey aynı... "HAYIRLISI" sözcüğünü dilimden düşürmediğim için sanırsam... ama şunu fark ettim çocukluk neşesi ile yazığım kızgınlık paragraflarım var... sinirli ama bir o kadar mutlu...


benim kalemim sağlamdı... resmim sıkıydı.... hayallerim müthişti... ne oldu bana ... bunu anladım yıllar beni ben yapan şeyleri almış... bir çok şeyi yapmayı bırakmışım... metropolün getirdiği yemem, içme, sıçma hallerine programlanmışım gidiyorum... ve mutsuzum... kendimi unuttum evet unuttum... ve bunu anladığım yeniden başlıyorum dediğim anlar sıklaştı... evet bugün yenidennn..... diyorum. ama neden olmuyor...


eski günlere geri dönemeyecek miyim.... bir kaç artı kilo :D , bir kaç kırışık ve çille beraber... tamam bunlarda benle gelsin ama ne olur o eski içi ışıldayan, karman çorman  kirpiklerimle  bakan koca gözlerim gene öyle baksın....






bekliyorum ama bir şey de yapmıyorum sanırım... toparlanmam üzülmemem hatta bir değişiklik yapıp artık üzmem lazım.... hayalperest, umudu hayallerinde saklı olan kaygı düğümü, adrenalin korkağı şahıs yeter daaaa.....

Hiç yorum yok: