Blogger Widgets

7 Ağustos 2012 Salı

Easy Drive Home :(

Şimciiik... mesaiye kalmış bir vatandaş olarak eve nasıl gideceğim konusunda çaresizim. öğleğin iş icabı Kalamış-Kumburgaz yolunu kullanmak zorunda kalıp trafiğin  yoğunluğudan dolayı yerimden oynayamadım. Şu an ise bu kaçışın çözüm olmadığı dakkaları yaşıyorum... Yani neden İstanbul???? bi çözümünü bulsam huzuru bulacağım limanlara doğru yelken açacam...


Bugün olamadığı için iş arabası ile sabahın köründe Kumburgaz yolculuğuna çıkacam... köprüyü geçmemiş olacam bu sefer tabi lakin bu seferde ticari araç olduğundan dolayı bu akşam evime 2. köprüyü kullanarak gitmek zorundayım... görüldüğü üzere kıpkırmızı... yanay... şu anda vakit biraz geçsin öle işten çıkarım ayağına bloğumda zaman geçiriyorum... ya bu nedir kardeşim...

Yani Kalamış'tan çık 2. köprüyü kullan Kumburgaz'a git ... 2. köprü Anadolu yönünde dönüşümde de  yoğun... Haliç'ten gelsem desem bu yönde Haliç tamirat nedeni ile ulaşıma kapalı... afedersin  ben ne bok yiyim... yarın bugünlük bu kaçtığım mevzu ile yüzleşecem ve hala işteyim... ya ne için bu kadar uğraşıyorum onu bile bilmiyorum...

ahanda "CÖDEVİİ" çalıyooo... adını bilmiyorum ama çoook eski yaaa... babamın eski "super espana" diye yazan  bi kasetinde vardı. yıllardır dinlemiyodum. ayy ağlıyacam... yola mı, çocukluğuma mı şu an itibaren ağlıyim... ühühühühüüh.....

eşşek gibi yıllarca okudum, güzel sanatlar konusunda en yaratıcı, en yetenek vatandaştım hep bulunduğum ortamda... mesleğimi de bu yolda seçtim... ayy be kahbe düzen... konumuz bu değildi pardon....

kaç dakka geçti... püf... bi bakalım yoğunluk haritası nasıl tekrar...hala pok gibi.... ya iş aracının kesin benzini yoktur... genelde bitik bırakıyolar... para basan bi eşek var ya o doldurur... gene püffff....


ya JOY FM gene "easy drive home" dedi melodiler eşliğinde.... ya dalgamı geçiyonuz benle ulennnn....


Hiç yorum yok: