Blogger Widgets

1 Ağustos 2012 Çarşamba

O da yalanmış, bu da mı yalanmış????

hayatımda ilk defa onun gözlerine bu kadar uzun bakıp daldım... bu zafiyetimi bilip bana hep dikkatlice bakar gözlerimi yakalar ve bırakmazdı... yani bu iletişimin bir anlamı olduğuna inanırdım taki lönk diye beni bırakıp gidene kadar.... sanırım bu onun herkese yaptığı bir oyun... tuttuğunu anladığı günden beri kızları bu yolla kendine bağlıyor ve döt gibi bırakıyor. zaten kendisi de diyor ya "ben ne yapıyim dayanamıyolar"... güdülmem güdülmem diyen adamı işte böle bi adam gelir ters düz eder gider... eline sağlık tekrar.... üzüldüğüm şey  inandığım, vardır, öyledir dediğim hayatı güzelleştiren şeylerin böle korkaklar tarafından çürütülmesi... ya artık bir kaç inancım kaldı sarıldığım... lütfen onlarda  yerin dibini boylamadan bir oluşuma girişiyim... püffff....

Hiç yorum yok: