Blogger Widgets

18 Ağustos 2012 Cumartesi

MASTER OF....

Master of hayatı erteleme, anı kaçırma, kendine güvenmeme, karasızlık, iradesizlik, sucu kendinde arama vs....

o geçsin sonra, bu olsun öyle derken geçti güzelim yıllarım... istediğim bi şey var hayatta, bunu dile getiridiğim dakkalarda isteğim için uğraşsaydım 10 kez bu amaca ulaşmıştım....

ooff off.... ertelemelerimin birini artık sonlandırma kararı aldım ve uyguladım.... İzmir'ime gidiyorum 5-6 yıl üstüne... yıllar geçti bi çok şey değişti... ama iki gün önce uçak biletimi aldım haftaya ordayım... huzurun yıllardır zirve yaptığı siteme gidiyorum... yalnız olacağım, belki yakın bir arkadaşım bi kaç gün bana eşlik edecek....  çok özlediğim insanlar var orda onlarda beni yalnız birakmıyacak sanırım :)

çok güzel uçsuz bucaksız tatiller geçirdim izmirde... o yüzden çok severim orayı... hayatımın bir döneminde orda yaşamak bile istiyorum ara ara....

kuzimle çok eğlenceli zamanlarım oldu... denizi, güneşi, site gençliği, biraz kuşadası, biraz çeşme, biraz izmir derken  zamanın nasıl geçtiğini anlamaz ayın kaçı, günlerden hangisi bilmezdim... denizi harikadır. en son iki samimi arkadaşımı da alarak gitmiştim siteye ve çok eğlenmiştik...

gene oralar beni bekler... arkadaşlar teker teker aradı, bu sene gel hadi özledik diye... inşallah huzurlu sakin bi hafta geçiririm... buna çok ihtiyacım var. işten o kadar bunaldım ki son hafta asabiyet fışkırdım... işsiz, güçsüz olmak da sıkıntı belki ama bi kaç ay bana kimse dokunmasa dertsiz, tasasız sadece kendimle ilgileneceğim bi dönem olsa... bu kadarı olmıyacak sanırım...

tatil programı konusunda çok kötüyüm...  millet aylar öncesinden hazırlıyor tatil planlarını... insan  o günü bildiği için o güne ulaşma ümidi ile çalışyor. ben ise son dakka... bu nedenlede ne zaman yapacam şu tatili diye diye bunala bunala çalışıyorum....

hayat buymuş sanırım yılda 2 hafta tatil ki bu 15 günü de aynı dönemde alamıyorum... ya ne için yaşadığımızı sorgulamaya başladım son bi yıldır... galiba gençlik isteği bitti bu düzen için... dannn diye gerçek hayatın ta kendisini tanıdım... tamda dann değil, sindire sindireeeee...

bi süre hiç bişe düşünmek istemiyorum iş ile ilgili...

artık bi kendimi İzmir'e atayım tatilin içini orda dolduracam inşallah... 6 yıl dile kolay, bakalım uzun yıllardır görmediğim insanlar ne kadar değişmiş... beni görünce şok olacaklar :) :(






Hiç yorum yok: