Blogger Widgets

4 Eylül 2012 Salı

Babişim babişim :)

babişim babişim... geçen burdaki eve de ekmek makinası almış.... zırt fiyata 12 taksit diye evden içeri makina ile gerile gerile girdi... düdüküm yaaaaa... bu akşamda mutfakta karşılaştık... övdü de övdü, benimde canım çekti tabi, baba kız ekmek yaptık.


ya ama çileden çıkardı benim. bilmiş kepçe yaaa... çok güzel yapıyorum, sen sus ben çok yaptım diye diye içimi baydı. yani yaptığı istediği ekmek çeşidini seçip kağıttan ölçülere göre malzemeleri içine dökmek. arada gözü kayıyo bi üstteki ekmeğin ölçülerini sölüyo totoşum...

baba yanlış yeri okuyosun diyince dur felan diyo heheheh.... ben çok güzel yapıyorum dedi dedi durdu... ya malzemeler var, ölçü kapları var, içine koyacağımız karıştırma kabı var. ben anlamadım... sevgisini katıyo sanırsam.....  hahahah... bakın çağırıyo beni bi saniye...


hahahah eline kafaya takılan lambalardan almış, bana pişirme safalarını gösteriyo makinanın camına tutarak. şu an karıştı mayalanıyo :D  3 saat 40 dakka var... bakalım kaç defa daha bağıracak içerden... ilk tecrübem tam buğday ekmeği... ayyyy labne elimde bekliyorummmmmmm...

Hiç yorum yok: