Blogger Widgets

1 Haziran 2007 Cuma

VIBRO SHAPE..... sende dalgalannn....



ya reklamlardan etkilenmem derdim. ama bu sfer demo ile tuzağa düştük galiba. evet vibro shape yüzyılınn titretme mucizesi..... titreyin zayıflayın. umut verici bir alet. yani biz umudumuzu ona yükledik en azından. hayal kırıklığına uğrarsak tekrar yazarım. bende alacammmmmmmm oluyosun deneyince. su içş aburcubur yemeş titret kendini ve sonunda fit olş hava atttt...... yani fitizde ne biliyim işte..... şimdi yanımdaki kobayımız titretiyor kendini. şimdiden 5 kilo verdi. darısı başınıza.... :P valla alet kore malı ne kadsar dayanır bilmem ama bunun başka bi ülkede üretilenine rastlamadımm........


4 yorum:

[turshu] dedi ki...

benimde göbeem böle olcak :D
tabi ha gayret yemeyi bırakırsam ancak :)

burcu dedi ki...

:) vay be, hadi bakalım. deneyin de bize de öneri yazın. hıı bir de fiyat bilgisini de verin tabi, her güzelliğin bir maliyeti var ne de olsa :)

LUSİLİLU dedi ki...

verelim burcucan. 149 ytl 12 ay taksit. valla hepimiz alalım takalım bi prize. sıkılaşalım ne dersiniz. ben annemi ikna etmeye çalışıyorummm. ümit işte...... denedik biz... tiremekten netlik ayarın bozuluyo, küçük abtesin yokluyo vallaaa :)

H2O2 dedi ki...

Zamanında AB-Shaper için "günde 15 dakikada bu karna sahip olun" diyorlardı :) Teknik olarak her gün 15 dakika mekik çeken bir insanın karnı zaten o şekilde olur. 15 dakika kısa gibi duruyor ama yemek yemek ya da ders çalışmak için kısa denebilir ancak. Mekik için ise alabildiğine uzun bir süre. Bu titreme olaylarıda bundan pek farklı değil kanımca.