Blogger Widgets

1 Haziran 2007 Cuma

MUTLUYUM :D

ben bugün çok mutluyum demomun yanındayım. ya gece krizleri olur ya bende onu geçirdim dün gece. hani geceleri bişeye karar verirsin de gecenin cesarewti ile sabah ay bunu ben mi düşündüm dersin bu sabahda öyle oldu. ya mutluyum. şanslı b insanım ben. hehehe beni sevenlerde şanslı tabi ;D aslında olumsuz biğ insan değilim ama diğer insanların olumsuzlukları göstermediği kadar ben gün yüzüne çıukartıyorum paylaşıyorum galiba. biraz daha içe atıcam yani frenliyecem. hehehe..... yazdığım şiirler çok mutsuz oluyo. aslında mutsuz değil duygusal anlarımda çıktığı için karamsar gibi. zaten mutlu olunca şiir yazmıyorum genelde göbek atıyorum :)
biri var tanıdığım hayatımda. onu çok seviyorum ve değer veriyorum :) arad sırada böle alınganlıklar yapıyorum. susuyorum bazen..... heyyy sen uyuz bövceğimmm .......sen uyuz bi insansın ama ii uyuzlardan. uyuz olmasan farklı olmasan dikkatimide çekmezdin zaten. onun için değerini bil.....
bu aralar biraz kjorkular yaratmaya başladım nedenini bilmiyorum. büyüdüm galibaaa. sorumluluk duygum ortaya çıkıyo. böle oluncada korkular beliriyo. bi an önce balta ve sapı olacam. satece sap olmak yetmez bana. neyse böle işte bugünde sarı renkteyim işte cıvılcıvıl. öpüyorummmm.......

Hiç yorum yok: