Blogger Widgets

3 Haziran 2007 Pazar

ÇİÇEKLENME...

bir ağaç bilmem kaç yüzyıl yaşadıktan sonra yaşamasının son evresine girer ve kurumaya az kala elinde kalan son enerjisini bi anda çıkarır.amacı belkide kendince en önemli başarısı olan güzelliğini kurumadan önce son kez burdayım diye sunmaktır. ben de proje teslimine bi kaç gün kala devamlı en güzelini çıkarmak için sabahlarım. bu üretim aşamasını en güzel şekilde sunmak içinde en büyük enerjimi, enerjimin bitmesi ve yorgunluğumu atabileceğim yani tükenmiş olmamın önemli olmayacağı andan önceki, projenin en iyi sunulması yani emeğimin başarımın en önemli sunuş anı olan teslim zamanına saklarım. çenem düşer böle hiperaktif olarak yeteneğimi sunarım. ve sunuşun bittiği o an görevde bitmiştir, bi anda yorgunluk çöker ve bi kaç gün iptal olurum. işte ben çiçeklenmeyi varlığın sahip olduğu kendini gösterir ken en çok gururduyduğu anda olan gayret coşkusu olarak tanımlıyorum. çiçeklenmeyi sık yaşayan insanların bence hayatta iyi olduklarını emek vermesi geretiğini bildikleri yetenek, marifetleri veya amaçları vardır.

2 yorum:

[turshu] dedi ki...

yine çiçeklendiii fııındık dalaarrıı :D:D:D

Lusililu dedi ki...

hahahah... o evreler geçti... öldüm hatta defalarca yeniden dirilim... ne kadar hayatın başında ve umutluymuşum... hayat sıçtın ağzıma...