Blogger Widgets

31 Mayıs 2007 Perşembe

Ben mutluyummmm..............

ya herkes benle uğraşıyo. kimse bilmiyoki hayatımda gün içerisinde gördüğüm konuştuğum birçok kişi benim hakkımda yorum yapıp farklı farklı eleştiriler yapıyo. kimseye anlatamıyorum. sünger oldum. bu arada ki,mseye yaranamıyorum. herkes bana çemkiriyo. evdekiler birine kızıyo yaptığım en ufak bişeye değerinden fazla tepki veriyo. evet ben çile süngeriyim. bu mutsuz olduğum anlamına gelmez. o kişiler için üzülüyorum. bana iyi değilsin diyenler çıldırtıyor.iyiye dair attığım her adımda hevsim kırılıyor. ne demeliyim. yüzümümü asmalıyım, konuşmalımıyım. ses çıkarmamam mı lazım. sakinim umrum değilgereksiz yere yapılan telaşlar artık. ama hala sakin olduğum zamanlarda telaşlanma sakin ol diyolarrr.kendilerince bişeye kafa takıyolar. bana ters davranarak yaklaşıyolar. ne oldu diyorum yalvarıyorum. en sonunda benim olaya bağlantım çıkıyo. acaba ben uzaklara gitsem mutlu olacaklarmı.... hey anne sana diyorum... ben fazlamıyım bu dünyada. sorun topumuyum. benimle anlaşmak o kadar kolayki neden hep zor yollardasınız. yanlızca şunu öğrenmek istiyorum hayatınızda ben olmasam yaşamınızda bi değer eksilir mi, özler misiniz beni? yararım zararımdan fazla mı? çevrenizdeki biçok insandan farklı çok olumlu yanlarım var mı? ne olur bunları değerlendirerek bana yaklaşın. bana samimi olun. ya kaç kez diyecem ben mutluyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. umutluyuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. oyyyy oyyyyy....... tükettiniz beni......................................... susyorsam çoğu zaman anlamadığımdan değil...... aslında çok fazla bilincindeyim herşeyin......... tek düşüncen kafanızın şişirmiyiiimmmmmmmmm, çünkü fazla bişeyi değiştiremiyorum yıllardır konuşarak............ artık gözümden anlayın ne olurrrrrrrrrrrrrrrr.......................

1 yorum:

[turshu] dedi ki...

ulan 27 yaşımdayım annem hala atlet giy dio... hani derler ya, cocuklar asla büyümez die, buda onun gibi bişey melocuum.

yıllardır tanığı kızı çok farklı bi yola girmiş belkıs hanımın ve tanımaya çalışıo kızını ama bu arada uslubunu da değiştiremiyo bildiği gibi davranıyo kızına ....


sen nasıl ki zamanla yeni davranışlar geliştirieceksin, tekrar keşfediceksin kendini, annen ve etrafındaki herkes de sana karşı davranmayı öğrenicekler :)

zaman...